Rubriken suxx.

Drog ut med mina homies i fredags, på någon jävla fjortisklubb på fridhemsplan haha. Fick inte dansa ifred, alla män var helt galna.. verkligen. Joni fick lite mycket i sig och blev skitporrig haha, me like.. Efter några timmar skulle jag åka hem till Paul och sova (trodde jag), men icke. Mötte upp honom runt 2 på natten i gamla stan och han slängde mig över axeln och bar mig till någon medeltids-krog HAHA. Fick träffa hans vänner (vilket jag lovade mig själv för flera månader sedan att jag inte skulle göra), och dom var.. luriga. Förutom Johan haha, han är den enda vettiga.
Efter omkring en timme skulle vi äntligen hem till honom, och jag var helt slut. Han drog in på donken och köpte cheeseburgare och sedan gick vi typ. Vi stötte på två små fjortis-brudar påvägen och jag blev skitarg, för dom verkligen ögonknullade honom och sa någon som "Åh fan va gott med cheeeeeseburgare :):):);)", så Paul tog en fet tugga av sin cheeseburgare och kastade det som var kvar av den mot dem och typ vrålade som fan HAHA! Tjejerna blev helt ärrade, skrek och sånt haha. Jag och Paul kunde inte sluta skratta, och fortsatte skratta enda tills vi kom hem till honom och lite till haha. Bästa älskling
Dock så däckade han nästan direkt när han nådde sängen.. blev lite sur haha, så jag var uppe lite längre själv, typ borstade tänderna, tvättade bort sminket osv. Sedan när jag kom tillbaka låg han i fosterställning haha, skrattade lite åt honom och sånt<3.
Vaknade upp, hade sex, vi duschade, sedan drog han iväg till s-tälje för att se någon konsert typ. Jag passade på att städa upp hans rum, fixa mig i ordning och sedan lade jag mig och kollade på The City i flera timmar haha. Tillslut kom han hem.. och vi hade sex igen Vad vi gjorde efter är fan inte klart.. inget viktigt antar jag haha. Gcik några timmar sedan skulle jag klä på mig för att gå.. men slutade med att vi hade sex återigen HAHA! Helt galna typ. Efter det stack jag iallafall hem hehe.. Mo ringde och vi pratade i någon timme<3. Min karl det där haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0