Koakuma Ageha

Fick nya numret av Ageha idag.. Slet upp paketet så snart måste jag städa :( Haha dyrt. Har varit hos skomakaren och klackat om mina skor.. där försvann pengar också. Sedan var jag i plugget, åstakom inte speciellt mycket på matten.

gggdfgh

I helgen krökade jag till med Jennifer och Mell. Natten var ganska dramatisk faktiskt.. hamnade i catfight två gånger och fick en knytnäve i ansiktet haha. Svarta brudar ska alltid vara värst...
Kom hem runt 5 och spydde i en buske~

Och så i söndags träffade jag kines-san Poe! Han var snäll osv haha, om man bortser från att han skrämde skiten ur mig :( Riktigt läskig man det där. (Tänker inte gå in på detalj vad vi gjorde, så ingen känner sig stött). Hann träffa honom i några timmar, men sedan skulle jag vidare.

Nu måste jag plugga.. prov imorgon i Frisörteknik ;__; Jobbigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0