インジェクション



Igår tog jag nöffnöff-vaccinet efter lite om och men. Var lite tveksam ifall jag skulle ta det efter allt som stått i tidningarna, och dessutom är jag lite sprut-rädd i smyg. Skulle iallafall ta sprutar tillsammans med Joni, men det gick inte.. så jag valde att gå in först och få det överstökat. Tänkte att efter alla piercingar jag har tagit, så kunde inte en spruta vara så brutal, med tanke på nålen i sprutan är mindre. Så jag gick in med huvudet högt, kan man säga.
Väl där inne satt det en fjortisbrud som skulle ta sprutan före mig, så jag satte mig bredvid henne. När hon fick sprutan skrek hon som fan och började nästan gråta.. så fatta att mitt mod sjönk i racerfart. Ena sjuksystern såg att jag vart lite tveksam och sa åt mig att tänka på en grön äng och fin musik, och att jag skulle blunda. Jag totalvägrade och sa att hon skulle skynda sig typ haha.. själva sticket kändes inget, men när hon sprutade in själva pediarix(?) så kände jag världens jävla obehag. Efter sådär 10 minuter knappt, kände jag verkligen hur min ena arm domnade bort.. har fortfarande så jävla ont att jag vill spy.
Så idag fick jag vara ledig från plugget pga yrsel och muskelkramp.. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0