はろぉ~(・∀・)ノ ★それで、どうするの?★

Well, drog till Uppsala igår med Loui. Krökade lite, hamnade i en buske (Vad fan är det med mig och buskar?) Så rätt som det var kom det fram två killar på 20 bast och råraggade. Vi stack hem till dem, drack upp deras sprit och spelade TV-spel.. körde Call of duty.. och jag måste bara säga att det är helt omöjligt. Jag dog hela tiden.. hundarna verkligen slaktade mig. Runt 6 på morgonen låste jag och någon "Olle" ut Loui och den andra snubben och hade lite one on one time. Mitt i allting klämmer han ut "jag vet inte om jag klarar av det här, för jag gjorde slut med min tjej förra veckan".. haha jag bara skrattade åt honom. Så patetiskt.. det var ju han som var på mig, inte tvärtom. Men satte honom på plats tillslut.. och jag vet inte om det var värt det, för SÅ bra var han faktiskt inte haha. Keff.
Jag och Loui stack därifrån runt 7 på morgonen, drog hem till henne och däckade. Fett skönt

jhgfgd


Kommentarer
Postat av: Bror Linn!!! :*

VARFÖR SA DU INTE ATT DU VAR I UPPSALA DIN FITTA!!! :@@@

SAKNAREYY SOM FAN BLOPP! <3 :*

2009-11-17 @ 20:57:27
Postat av: Madde

Haha, jag kom på att du bodde där efter :( inte så lätt när man aldrig är nykter



saknar dig horunge

2009-11-17 @ 22:54:16
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0