恋愛レボリューション振り付け

Idag åkte jag hem till Bettan<3 Vi kollade på 200 pounds of beauty, Eurotrip(?), American History X. Det var typ asnice, jag dog av skratt hela tiden, seriöst. Så jävla skumma filmer alltså, haha... Ska nog pröva att ha sex i en biktsal...
Efter det hämtade pappa upp mig, och vi åkte hem och gjorde fetaste salladen hihi. Mums.. Så spelade vi Gears of war 2, på hardcore level. Gick åt helvete så pappa vart förbannad och vi bestämde oss för att köpa en varsin bulle. Det slutade med att vi köpte 3 var istället, haha, tjockisar. Så körde vi Gears of war 2 igen, och det gick asnice. Vi kom rätt långt haha. Sen kom Carro hem och vi var tvungna att sluta :(
 
Håller på att lära mig dansen btw haha, ni ska bara se mig. Grejer flyger överallt......

Kommentarer
Postat av: Ceec

hehe , den dansen var ju rolig ^^

2009-05-21 @ 13:45:30
URL: http://dammosmuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0