Inlägg om fredagskvällen

Jag och Ichigo drog hem till Cynthia, sedan kom någon kille som hette Endre(?) och en tjej som hette Jannika(?), jobbiga namn haha, kan inte stava ;__; Någon brud som hette Elena också hihi. Hon var typ.. fett fin hihi. Iallafall, Cynthia hade varit duktig och gjort middag så alla typ åt, drack två flaskor vitt vin och någon fin blandning Jannika hade gjort haha, typ oboy och massa socker och vodka haha. Smakade skit.. Men Ichigo hävde i som fan haha.
Sedan stack jag och Ichigo in i något rum och hävde i oss Dry Gin och Whisky haha. Ichigo vart packad som fan och vi gick in i badrummer för att sätta oss i badkaret där vi typ bara satt och garvade. Dock minns jag inte åt vad haha.. Sedan när ichigo skulle resa på sig tappade hon värsta glaset som gick sönder. Vi klev ur, och jag skulle skölja ut badkaret haha, men det fanns två duschstycken, så jag tog den närmaste, och när jag satte igång vattnet så visade det sig att det var fel stycke, så jag fick allt vatten över mig. HAHA, smart..
Ichigo försvann någonstans och jag gick ut och satte mig. Endre gav mig vodka 96% och jag typ försvann i dimman haha. Efter det har jag bara minnesluckor. Men jag satt i soffan med ichigos huvud mellan benen haha, så kom någon chilenar kille och började naffsa och slicka mig på halsen haha, jag ba men okej.. så jag rullade över och satte mig gränsle över honom. Och på något konstigt sätt hamnade vi på golvet... HAHA. Sedan bar han in mig på toaletten och det hände lite grejer i några minuter haha. Sen vart jag avtänd och gick därifrån.
Låg och snackade med någon kille om Naruto.. haha.
Jag och Ichigo lade oss i en säng halvnakna haha, vi låg och smekte varandra och hade det allmänt mysigt haha, kroppsvärme forever typ haha.
Sedan kom Cynthia in och sa att hon var kåt.. OCH NU TÄNKER JAG INTE SKRIVA NÅ MER ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0