ヘルシー

I onsdags kväll var det min tur att smittas med vinterkräksjukan. Spydde som ett as, även fast jag inte hade något att spy

upp. Så jävla nasty var det.. Jag typ kvävdes och grejer, haha. Offer. Var ledig från jobbet torsdag och fredag, och inget festande blev det för min del heller i fredags. That sucked big time.
Sitter och kollar på Candy Candy i väntan på att dra in till stan och träffa Ichigo, Wilma och Lisa. Ska shoppa sönder lite och ta igen det jag har missat de här senaste dagarna. Sedan kommer Loui till Sthlm! Fett nice.. Så ska jag försöka få tag på Izza också som jag inte har träffat sedan UC:09.
~Skriver mer när jag kommit hem~
さようなら!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0