めっちゃかわいい! (づ ̄ ³ ̄)づ

Nu har jag kommit hem från stan, haha. Träffade Ichigo, Wilma, Loui, Plåtis, Emma Och Antonia.. Köpte grejer för typ 700 dessutom. Först en kudde som är format som en cupcake med karamellströssel på, sedan ett djus som också är en cupcake, haha. Sedan köpte jag hårfärg (carnation pink), ny dream matte foundation och dream matte powder. Sedan slösade jag typ femtio spänn på donken haha. Tjockis.. Nej men, det var första gången jag ätit på donken på flera veckor nu, så det var fan dags haha!
Just ja, jag köpte "Sanning och konsekvens, elaka versionen (16+ åldersgräns)"- kort haha. Jag, Wilma, Ichigo och Loui svarade på fina frågor inne på Donken och alla kollade snett haha. Fick finaste kortet där det stod att jag skulle "beskriva i detalj hur jag onanerar". Det var lite lagom vackert :):):) Sen fick Loui kortet där det stod "Kyss deltagaren som är mitt emot", och Loui ba "Vad är en kyss egentligen? Jag har aldrig fattat det."
Jag "Det är typ.. som att hångla.. fast utan tunga"
Loui "OKEJ!!!!!"
Så gör hon finaste ansiksuttrycket när hon ska kyssa Ichigo.. alla blev rädda HAHA seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0