アローンアゲイン、ワンダフルワールド

Försov mig imorse, vilket inte var något vidare med tanke på min ÄNDÅ höga frånvaro. Fast det förstås.. även om jag inte skulle försova mig så skulle jag ändå inte dra till plugget eftersom att Joni "har mens" (inte pallar gå till skolan). Dagarna på S:t Görans/S:t Eriks gymnasie är långa och tråkiga.. skojar inte. På fredagar slutar vi halv fem, och onsdagar tio över fyra. Vilket jag inte är så van vid.. Och lektionerna är från 70 minuter till fyra timmar långa! Vi får ta rast och så, men då gäller det bara tio minuter. Och på det hinner man varken gå ut ur byggnaden (klassrummen är på våning 9) eller äta. Och jag är alltid hungrig :( Men jag är typ för lat för att göra någon macka på morgonen och ta med.

Iallafall, idag skulle jag egentligen träffa Ru, men tror inte det blir av med tanke på hur seg jag är nu. Men vem vet, humöret kanske stiger senare idag. Imorgon är det fredag, och då ska jag försöka konka på Bettan till tåget med hennes kryckor HAHA, känn dig owned! Så drar vi till Uppsala och super skallen av oss med Loui. Apropå Loui så saknar jag henne fett mycket :( Även fast hon kan ha världens mest irriterande personlighet ibland så är hon ändå den som betyder allra mest. Finaste bruden som finns, skojar inte.

Nu ska jag iallafall sminka mig och antagligen dra hem till mormor och morfar innan popps kommer hem och ser att jag är hemma.
Shululu!


hiu

Kommentarer
Postat av: Loui

baaah gulli <3 ...och tack för det med irriterande personlighet HAHAHA!! gillar dej ändå <3 och du ska veta att det hade varit REJÄLT jävla tomt om jag inte hade dej. fyfan för dej om du blir utbyteselev eller vad det är till japan. JAG KOMMER DÖÖÖÖ :(

2008-09-04 @ 19:00:46
Postat av: Madde

HAHAHA<3 Vill nog ändå inte leva ett helt jävla år med bara massa japaner överallt. Dessa gulingar alltså :(

Du är gulle bby<3

2008-09-04 @ 20:08:03
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0