Blodigt värre

I förgår började jag att ta överdrivet mycket nässpray för att kunna somna (blir täpt i näsan på kvällarna) så jag tog väl typ 10 sprut i näsan och gick och lade mig. Vaknade med att det svet sönder i min näsa och att jag hade värsta klumpen i halsen, haha. Extra fresh! Iallafall, jag tänkte att det säkert skulle gå över så jag tänkte inte så mycket mer på det. Sen igår tog jag mer nässpray och så såg jag att det stog på flaskan "användes 2-3 gånger om dagen", och jag dog typ av garv, med tanke på att jag hade överskridigt enormt. Men iallafall, tog inget imorse, men näsan värkte sönder, jag nyser som en jävla hund och så nu blöder jag näsblod :) KUL!!!
Can I get a hallelujah?!


Kommentarer
Postat av: Loui

hallalujah :'D

2008-09-15 @ 08:44:12
Postat av: Stella

fint loui stavar oxå. -_-' fint sverige

2008-09-15 @ 17:20:57
URL: http://lostcomplex.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHA hallå Stella du skulle ringa mig jävla flata!

2008-09-15 @ 23:07:34
URL: http://aikurushii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0