私はあなたを愛する方法です。

Så jävla inaktiv är jag, ändå har jag mest fritid i hela världen! Hursom helst. Imorgon kanske Lou-li kommer hit och myser, och så ska jag fika med Sara. Expresso house in our heart fo sho<3
Igår var jag så nice alltså, haha. Påväg hem från Centralen gick jag först in i en glasdörr (det var röda prickar på glaset för att man INTE skulle gå in), och två killar sneglade som fan och jag vart helt förtvivlad, HAHA. Sedan på vägen, ungefär vid Bolinders plan gick jag och kollade ner i marken och lyssnade på musik. Sedan helt plötsligt ser jag en liten svart hund (vilket jag inte trodde det var), så jag hoppade till och typ pep, och ägaren kollade fett snett på mig. Så gick jag och skrattade för mig själv :(

Iallafall, langar bästa låten för att piffa upp min blogg!
Pussen<3


Kommentarer
Postat av: reita

hahahaha kommer du ihåg när vi spela super mario bros hemma hos mej förut? när jag kom till bowsers bana och hoppade med luigi aslänge mellan taket och golvet och garvade och sen när jag började gå så dog jag på en gång HAHAHAHAHA appropå att jag funderar på att ta med tvspel

2008-10-17 @ 23:11:13
URL: http://cemid.blogg.se/
Postat av: Madde

HAHAHAHAHAHA JA FAN... DET VA TYP ASLÄNGE SEN

2008-12-10 @ 19:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0