Sjukling :(

Aa, legat hemma idag också. Har så jävla tråkigt att jag håller på att spy..
Kom just hem efter en runda på stan med pappa. Han köpte nya lampor till köket och skulle hämta ut en julklapp till mig på posten (oh my GOD!) haha, vi fikade och köpte hem sushi från Nonni. På vägen hem började han dock skälla ut mig för att jag aldrig är i skolan.. han höll på så i över en timme(!)
Han är bäst och så, men ibland vill jag bara "ge honom en box" haha
Nej, nu ska vi lira Gears of war 2, pussen!

Langar låteennn! Var en av mina favoriter i typ 3:an
Nelly in my heart asså<3


Kommentarer
Postat av: reita

HAHA "JAG GER DEJ EN BÅX.... EN BOX I MUNNEN ABO :@" han körde med den idag också när jag drev med honom och sa att jag filmar honom hela tiden och lägger upp på en youtube som heter berkins_liv<3

2008-12-10 @ 21:28:53
Postat av: Madde

ÅH, älskar berkin mest<3

2008-12-10 @ 23:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0